Má PPC reklama Google skutečně nejlepší výsledky? A je vhodná otázka u PPC reklama jak na to?
-
Posted in : Www:
- On : Úno 16, 2021
Ačkoliv se údaje v jednotlivých zemích liší, celkově nejpoužívanějším vyhledávačem je stále Google. A není divu, ze všech vyhledávačů má nejlepší algoritmus a jeho výsledky skutečně odpovídají tomu, co člověk hledá.
Není tedy divu, že je PPC reklama Google tak rozšířená. Pokud nemáte AdBlock či jiný program blokující reklamy, uvidíte, že se při každé návštěvě stránky nějaká najde. A není divu. Přeci jen, jedná se o cenný zdroj nových potenciálních zákazníků.
Avšak ačkoliv je Google skutečně celosvětově nejpoužívanější, skutečná čísla se mohou lišit podle lokality. Například v naší republice se stále ještě nejčastěji používá k vyhledávání Seznam. Podobně je tomu například v Číně, kde jsou jejich vlastní vyhledávače mnohem populárnější.
Je tedy důležité, abychom věděli i u oboru PPC reklama jak na to. Jen tak ji budeme schopni zpracovat tak, aby nám skutečně přinášela užitek. A volba vhodného webu, kam ji umístíme, je základ.
Ačkoliv se samozřejmě nemusí jednat o vyhledávač, stále jsou to jedny z nejnavštěvovanějších webů. Přeci jen, dnes slouží nejen vyhledávání, ale poskytují například i e-mailové služby. Je tedy jasné, že se vyplatí je využít.
Ovšem který? Měli bychom využít ten univerzální, tedy Google, či místní, jako je třeba již zmíněný Seznam? Odpověď závisí na tom, jaká je naše cílová skupina, jaký produkt nabízíme a také na jaký trh se chceme soustředit.
Pokud se budeme pohybovat například jen na českém trhu, bez ambicí expandovat do zahraničí, pak je v mnoha případech Seznam skutečně tou lepší variantou. Na druhou stranu, pokud prodáváme i do jiných států, případně se na takovou expanzi v blízké budoucnosti chystáme, pak je lepším řešením využít některý z mezinárodních vyhledávačů.
Cílem toho všeho je zajistit co nejvyšší zisk firmy. To je koneckonců jejím hlavním cílem, a také tím důvodem, proč byla vůbec založena. Přeci jen, co se trhu týče, peníze jsou zde všechno.